fredag den 20. august 2010

Vores Home in Time Out New York


Time Out New York var den første og eneste magasin abonnement jeg havde, og havde råd, da jeg først flyttede til byen. TONY var altid i min taske, doggy-eared, high-tændte, med sider revet ud af, hvor jeg havde grebet en stor skrive-up på et galleri, en bog undertegnelsen eller restaurant. Det er den perfekte guide til New York City. De viser også fantastiske kvarterer, og har for nylig gået ind cool NY hjem i deres nye afdeling House opfordrer. Så når de nåede ud til mig og bedt om at funktionen vores hjem, jeg døde, og derefter sagde ja.


De gjorde en stor og smuk spredt, med endnu flere billeder på deres hjemmeside. Hvis du vil se det hele, så klik her.



Med smukke fotos af Imogen Brown og en velskrevet artikel af Francesca Soroka repræsenterer segment vores hjem godt. Imogen og Francesca er to virkelig cool kvinder, der syntes virkelig at få os og sætter pris på vores hjem æstetiske. De virkelig var interesseret i at kende historierne bag hver særlig brik i vores hjem, og delte det perfekt i artiklen. Vær sikker på at rulle på hvert foto for at læse mere.
















Nogle af disse yderligere fotos jeg fandt på Imogen's hjemmeside, eller hun sendte dem til mig.