torsdag den 5. august 2010

Jake Gyllenhaal - Actor Extraordinaire. Jake's i Indie og endnu flere kram!

*** For alle briter derude, skal du gå ud og købe Times i dag (lørdag) - en fantastisk spredes på Jake! ***

Du ved, det er en god dag, når du åbner dit daglige broadsheet, og der, glæde distrahere dig fra noget fjernt electiony eller volcanoey, er Jake Gyllenhaal spredt over to sider, fuldt ud og slående og store farve, komplet med en fuld interview. Du kan læse hele interviewet ved Independent. Men jeg er sikker på at du er enig, hvis der er nogen filmstjerne værd droppe din havregrød på, mens du læser papirerne over brekkie, er det Jake.


»Flere kvinder flirtede med mig, når jeg barberede mit hoved som en marine i Jarhead, end da jeg fik store muskler, og havde langt hår i Prince of Persia". Selv om jeg forstår, at denne dom er et resultat af Jake detaljerede analyse af hans flirte regneark, vil jeg gerne påpege over for ham, at det er fordi Jake var i en ørken i 6 måneder, med kvinder i høj grad i undertal stunt double. Giv os et halvt chance, Jake, og vi vil flirte.


Jeg kunne godt lide denne hyldest til Paul Newman: »Jeg tror ikke, jeg har mødt en mere anstændig menneske. ' Og også når Jake nævner, at han tog et foto af sig selv, efter at han afsluttede sin indledning hoppe - på 35 fod - han var så stolt af sig selv. »Happy er en sjov ord 'er en mere kompleks redegørelse at forstå. Der er stadig tid, pop ned til den lokale butik og få fat i en kopi.



Jeg er virkelig glad for at sige, at der er flere videoer i dag føje til Prince of Persia ruller. Jeg enoyed denne ene nedenfor fra InStyle, hvor Jake og Gemma Arterton formår at småskændes med hinandens svar, selvom de ikke er interviewet sammen!



I øvrigt ville der have troet, at hvis du gik til Marble Arch i slutningen af Londons Oxford Street, ville du blive konfronteret med en 12 fods Prince of Persia, der helt fra sand? I betragtning af vores vejr i denne uge, kunne Oxford Street har sin helt egen sandstorm i morgen ...


I denne video fra E! Jake fortæller om sin muskel vinde og siger det er ikke noget at 10.000 gentagelser ikke kan give dig. Jeg tror, jeg vil holde med vask håret regime. Jake ikke sige, at der langt og fedtet hår gør ham føler med kvinder mere - øh, tak, Jake, måske ...



Hvis du er i UK, skal du gå ud og få fat i din kopi af juni udgave af SciFi nu. Det har kun nået hylderne, og det har seks herlige Pop sider.







USA er at få en løber af tv-spots, og takket være IHJ vi har et par mere til at nyde.




I en helt anden indgangsvinkel, under denne video præsenterer en masse mennesker anspore den cyklist Levi Leipheimer som han går til sin 4:e træk vinde i Amgen Tour of California. Du kan finde Jake (Actor Extraordinaire) omkring 4:30 mærket.



Jeg føler mig at indhente lidt, men der er en hel del mere at gøre før mandag, da Pop tour når Los Angeles!


Billeder fra links.