onsdag den 13. januar 2010

Dens i Cards

Søndag post: "ParenthoodP.OV"

***

Men er det ikke bare Marketing?

Ring mig en design snob-nørd. Eller hvad det kommer til at tænke.

Men hvis min Kiddo (eller eventuelle fremtidige kiddos) gik til på en skole, der havde designet koteletter som denne lille Kiddo akademisk forskning center - af alle ting - gør, ville jeg være meget stolt. Nu, hvis blot deres website levede op til denne dejlige smule, så vi vil virkelig have lidt inspiration til at pakke vores forældrenes arme omkring. [trække på skuldrene]

Og påtage min Kiddo ville forvente at blive læst til hver aften i et lille barn størrelse Eames gyngestol, too.

Bare Design. Right?

Tjek dette link og se magt åh-så-fine visitkort design.

Nu tegne din stopure og smider dit væddemål om, hvornår Ethan har en kommission eller to at få føjet til listen i de næste par år nu, at hans kollegium år er snart klar til at lancere.

Love, hvad han siger i en senere blog-indlæg om sin nye skinnende kameraet:

Når du bærer et kamera du ser verden mere.

Også snarere værdsætter hans vision for hans senere år, post-college/career.

Min personlige Fav

Og den, jeg vil rip off med det samme? [ordspil meget bestemt]

Oh my: