søndag den 27. december 2009

Bygningsreglementer - Stairway Byggeri

Trappen bygning registret blev oprettet for at bygge sikkerhed. Før bygningen kode og lokale by håndhævelse (Building Inspektører), kunne man bygge et hus. Dette betød, onkel Earl, der havde lige set et par af hans venner at bygge et hus ned ad gaden konstruere en form for en bolig. Det næste skridt for Earl ville være at hjælpe disse fyre for en dag, og nu er han en professionel hjem bygmester. Du får det punkt.

Stair bygningsreglementer skabe sikkerhed er nødvendige for en af de farligste områder af dit hjem. Du måske kender nogen, der er faldet ned en trappe?

Jeg boede i et hus jeg byggede i 15 år, og jeg redesignet ad trappen fra en sammenrulningsanordning design til en T-formet sæt trapper. Begge sæt af trappen blev bygget ved hjælp af lokale trapper bygning kode for min by.

Wow jeg kunne ikke tro hvor mange gange mine familiemedlemmer faldt ned ad trappen. Jeg selv faldt ned en gang. Jeg var forbløffet. Da jeg skiftede fra spole til T-formet trappe, der var mindre ulykker. Min pointe er, at selv ved hjælp af trapper bygningsreglementer dette er en farlig del af dit hus.

Have en professionel trappe bygmester installere din trappe er gode råd. Tag det. For eksempel er dette sket for mig på en hel del arbejdspladser. Jeg får et sæt af planer fra en arkitekt, der har været at designe huse til over 40 år. Jeg så på den trappe, at finde ud af, at han har designet en trappe, der er for lille til længden af denne del af hjemmet. Hvis jeg bygge trappen ved hjælp af de planer, der i øvrigt blev godkendt af de lokale bygning afdeling, kunne jeg have et problem.

Du er sikkert spørge dig selv, hvordan dette kan ske. Er ikke disse mennesker erfarne fagfolk. Selvfølgelig er de. De har sikkert UBC (Uniform BauGB) i deres kontor eller andet sted. Alle begår fejl her og der, men dette er et område i hjemmet, hvor sikkerheden er en stor bekymring.

Bare se på det sådan her. Trappen bygning kode er designet til at forbedre sikkerheden og reducere antallet af ulykker, mens du bruger trappen. I årenes løb har jeg set trappen dårligt konstrueret og bygget. Disse trapper skabe problemer for ejerne af bygningerne ikke kun de mennesker, der bruger dem. Har jeg nævne retssager. Dette er et område, hvor en advokat, vil få kronede dage.

Som en bygning professionel jeg råde dig til at bruge trappen BauGB først for sikkerhed og andet for at undgå retssager. Få en idé fra nogle af de billeder jeg har taget i årenes løb om problemer med trappe bygning.

Brug den sunde fornuft, mens bygning eller ombygninger dit hjem. Det går en lang vej.

Greg Vandenberge arbejder på internettet til at fremme uddannelse for at skabe enkle at følge vejledninger og hjem bygning bøger til at hjælpe professionelle entreprenører samt weekend krigere. Han arbejder i øjeblikket på mere at bygge trapper bøger og tilføje nyttigt indhold til at løse problemer, der opstår på grund af manglende byggeri viden i byggesektoren. Stair Building Artikler