tirsdag den 24. november 2009

De vil se os viftede fra saa store hoejder, \ "Kom ned nu \", vil de sige ...

>> Som jeg sagde i tidligere indlæg, har jeg endelig vågnet op fra nogle dumme bevægelse igangværende stupor og har genopdaget min måde entusiastiske ju-ju-saft. I går tog vi en lille afstikker til Digitaria, helt deroppe i de mest -interessant måde detailhandel ventures i London. deres gæst-designer arbejdstidsplanen synes at have dyrket en retfærdig smule siden jeg sidst var der også folk som Katie Eary (gjorde sit S / S 10 indsamling sal ya, gjorde det, gjorde det?) Gemma Slack og Ada Zanditon. Jeg var ikke klar imidlertid, at designeren Gabriella Marina Gonzalez, som jeg troede var allerede opgraderet, og har kun lige afsluttet sin BA ved CSM, er også på lager i Digitaria ... med hendes super lace-up kile sko greb min opmærksomhed med det samme ...

Efter at have vandret med stabile fødder i Acne's Atacoma kiler og endelig at være i stand til at bekræfte deres komfort faktor (gik femten blokke på trav og beholdt dem på hele dagen ... c'est bevis eller ej?), Jeg har nu udviklet en noget Blase / frygtløs holdning til platform, kiler, men jeg kan gætte disse vil vise sig mere af en udfordring ... stadig, Digitaria vover at sælge dem, så nogen vil være tårnhøje, og ser på os fra de store højder ...

Gonzalez beskriver hendes indsamling som "tøj til den følelsesmæssigt hjemløse« og sammen med hendes skitser, kan du se, hvordan hun har forestillet sig denne kvindelige pjaltede, urban warriror komplet med frygt-inducerende fodtøj, panser-lignende seler mere sårbar ved kludetæppe ufuldkomne strik og Det ungpigeagtig knæet højdepunkter ...